Monday, August 6, 2007

剪刀下的權力

八月五日,心內淌着鮮血!!!
二萬五千張bcdc coupons在今天過期,不過心內知道依規舉再買coupons去延長其生命都係冇用,下個月嘅今日,仍然是會有二萬五千張未用...
因為無論你做乜,每日仍然只得廿四小時,時間仍然係單向,太子外面仍有很多要去的地方;所以如果上個月用唔晒,今個月都會係一樣。
因此今日決定做個聰明人,留在家中好好休息。
聲都沙了兩星期多,再唔理,我對唔住自己。

(同埋... 冇返屋企食飯兩星期多,再唔chi吓家,阿媽應該係會由九樓推我落街。)

關上房門,對住自己間房,望着自己堆mess,終於有厭惡的感覺!好,決定由衣服入手...

永遠唔知點解,衫明明是自己在不久之前挑的,但總是只會穿最近買的二至三件,口味不是真的轉得哪那麽快罷。看著那堆被冷落的tee,一邊思索究竟我唔鐘意佢地啲乜野,hmmm應該有三大原因:

1) 衫身太長(i am one無敵短腰怪)
2) short sleeves個袖太長,好man (試想想... 柯德莉夏萍又怎會穿這樣的衣服呢?嘩卡卡卡...)
3) 領太細,又係好man (這樣是拿不到淑女勳章的啊!)

於是把心一橫,拿出剪刀,決定積極地正面地去解決呢個問題!

Diagram 1. 唔要你地!


Diagram 2. 一共向這八件tee開刀


Diagram 3. 製成品!留意雞奕袖...和"跌膊-able"大領口!



很empowering的一個運動,因為剪刀下,每一剪都是一個決定:

順我意的留,逆我意的走!爽晒!

3 comments:

DOUBLECHIN™ said...

順我意的留,逆我意的走!偶像, 你永遠是我的偶像!
有新性感運動衣趁你美好身段! 唔怪之死都要星期四上課! 哇哈哈~

Anonymous said...

你終於都狠心地落了手! 好!做得好!
咁你下次記住唔好買咁貴既tee啦~

Jenna Michelle said...

8 TEEs!!!!!!! I thought you wanna operate on 3!!! Good job Diane Yeung~~~~~

So will you still go to BCDC?????????????? *worried* *sum faan* *bao cho*