Monday, August 27, 2007

The Heineken Splash Party 2007

搖搖島遊記

一年前的今日,我嚟到大嶼山Yoyo Beach的Summer Love Paradise Party玩唔夠两個鐘就要走,只因另一個reunion party,一直深深不忿. 還記得當日離開的時侯,太陽開始落山,其他人才衣香檳影咁一船一船抵步,心裏面十萬個不甘.

等了七七四十九日(再加三百一十六日),終於有機會嚟個大平反!!!

圖1: 午睡充電,預備晚上的來臨。

圖2: 我們的fellow umbrella-mates!

圖3: 我終於玩到frisbee 啦!俾我五我,唔該!


圖4: Chinkerbella的動人食相和Paris Hilton頭花

圖5: 一個鐘的船上無啤牌無Uno,點算? 影相囉... Cheesseeee~~~~




我愛beach party因為,

我愛優美的掟飛碟!!!
我愛清涼的Heineken!!!
我愛大紅大紫的發花癲夏威夷costume!!!

quality time with my FAVORITE people!!!

另外,意外收獲就是以下呢的 勁random嘅野~

遇見<殘酷一叮>第一集了皇 - 拉丁霍啟剛! 他是我哥哥的偶像啊~














咦!??!!?!? 仲有Safeway plastic bag!!!?!?!? 嘩! Long time no see buddy, wussuPPP!?!?!?
睇真啲原來係A貨SafeTY 膠袋. =.="














漂亮男孩畫漂亮的畫! 於是漂亮的我影了這一幅漂亮的相! 都看呆了, 原來祝君早安毛巾是可以這樣包頭的, 原來又遇見了一個舞林高手! Ta da~~~ 他就是SR 的 Jimmy 呀!


















因為大會安排不當,大家在碼頭等尾班船等了個多小時. 正當大家有啲mung tsung時,每人都各出奇謀entertain自己...

我們開始了估東西/故仔遊戲,引來週遭的無聊王加入。
排我們前面的人更開始了"玩弄"男model遊戲 wakakaka, 為我們帶來不少歡樂,橫shu仲有3L啤酒.

很欣賞大家的創做能力,
更很欣賞大家refused to be frustrated/bored嘅決心 !


總結:平反成功!


其他相關報道: Chinkerbella, Jenna

2 comments:

Jenna Michelle said...

"漂亮男孩畫漂亮的畫! 於是漂亮的我影了這一幅漂亮的相!" You really meant '漂亮的Jenna' right?? I'm pretty sure I took that picture lor!! wakakakaaa... Thanks for saying that I'm 漂亮! hohohoo

Anonymous said...

袋3, 我真係覺得你好攪笑呀, 點解日日都可以活得咁鬼開心架?