Sunday, August 12, 2007

回歸的詛咒

晨早約好了
找到了志同道合的人了
strategic plan晒了
都係冇用!!!

yoyo beach又話賣哂啲飛,想點!?!?!?

自問為人都算不屈不撓,但今日,我開始相信這個係一個詛咒...
回來了年半多,無數次attempt都係胎死腹中,結論係:

香港係玩唔倒frisbee架!!! dls. hgl.

*灰*

*認命*


這是我响往的... 攝於berkeley的青草地。AWWWWWWWWWWW!!!!!!


藍色的天空任我飛,水邊青青小草讓我躺~



7 comments:

Jenna Michelle said...

如果失敗喺lee度-,成功會係喺lee度_.

diane said...

如果我喺呢度,個飛碟會喺嗰度.

Anonymous said...

如果個飛碟0係我度,咁你會唔會來我度

diane said...

hmmm 咁....

如果陳冠希去咗印度,側田會幾時去掃墓?

Jenna Michelle said...

但係盜墓者野上感冒,唔知幾時先會好。

DOUBLECHIN™ said...

我又對聯~
記得8月25號, 排定一part草裙舞!
草裙, 花圈, 大大烏蠅shades, 比堅尼上裝, free俾你既下身, 陽光 與 無unkle既yoyo beach!

Anonymous said...

最衰我唔捱得夜啦,如果唔係我一定去呀!!記住影多d相反來俾我睇呀>o<

我果日在tie rack見到有好多好靚既salxxx(唔知點串)總之係一個紗"嬲"起下身, 好鬼性感但係又唔會俾人見到個pat pat果d呢, 減價呀, 快d去睇下啦!!!好colourful架