Thursday, July 19, 2007

我們奢華的着草故事 - Day 2

今日係chur爆水上活動日...
Beach Hopping >>> Snorkelling >>> Jet Ski >>> Flying Fish

只不過係兩點幾,得返半條人命。個Flying Fish真係唔係人玩嗰囉同fxxkface齊齊做咗空中縲旋人,以為自己拍緊Die Hard 4囉。手臂拉到好痛,個肚笑到好痛。呢一役之後,又失聲了~ 噢!


衆多玩意中,最愛都係larm住塊surf board 在碧波中paddle n paddle (個海平靜到乜浪都冇),暗暗希望下一世我會係一隻快樂的海龜 。游游吓連兩個船夫都跳埋落水,一個用海龍王枝叉叉魚,另一個就潛水捉海星俾我地玩。(見左圖)



Lunch - 餓死咗。兩點幾鬼乜都閂,去了one of the few開咗酒店度,it turns out to be a really nice surprise。皆因隔離枱係一個地道賓賓家族,邀請了最似一家之主個嗰幫我地點餸。個鬆軟炸豬脾,好得!

食完飯攤屍咗喺沙灘度試了個ghetto massage...摔完成身椰子味。唔... 好似硬係爭啲野 :

點解冇人賣椰青or自製芒果椰子冰冰嘅???

本來好恨乸住個椰殼un un腳家麻,不過諗諗吓都係打消咗呢個念頭,因為我可能同一個嚟到香港想食fortune cookies嘅鬼佬一樣fong謬。

到了D'mall一遊。佢係一個在沙灘中間,好多手信賣的一個露天mall。有雪糕有賓賓burgers有思樂冰仲有個着晒五顏六色閃燈嘅浮誇摩天輪係正中間。呀~~~個time machine又開始啟動,今次我去咗太平洋的另一邊 - Santa Monica in L.A!!! 個温度係完美的廿五度C,太陽嘅餘輝射到my fellow travellers嘅面上,好warm啊,sarp時間好想好想hug hug大家,我忍唔住唱咗佢(i.e.呢種情懷)出嚟:


...但願你~~~容我接近~你更多~~~
誰預算~~~情愛這樣~難捉摸~~
Wow Oh No~~~~

muahahahaaa...正菜好擔心我有乜心事添

跟住係總動員幫小丙揾tray,幫"保守的"正菜make-over同摙腳!對腳gwui爆咗,可能係因為我地全日踢拖的關係,脚版完全無cushioning。D'mall呢檔massage係全個trip最好嘅,夠pro。fxxkface同正菜試埋個hand massage,都係話好到位,好pro。


Dinner at Cyma - 希臘餐,小丙好介紹,幾好味。


飯後買了幾罐啤洒,拎住的毛巾去沙灘睇星!Awwwwwww~~~ 呢個活動期待了好久,just like how much i look forward to playing frisbee again,因為喺香港就算有閒情,都冇咁漆黑嘅環境;就算有咁漆黑嘅環境,都冇咁清cheat嘅天空!

中學時代曾經熱烈地天文學會過,去了無數次天文camp。睇星最令人着迷的地方,唔係話啲星星閃得幾靚,(因為用肉眼根本係睇唔到星球上的details,基本上佢地唔會閃得好靚), 而係佢可以好奇妙地幫你逆轉個frame of reference:

忽然間...
你唔係瞓喺的沙度而係俾個地球打直吸住喺度!!!*
你唔係望住現在...而係望住唔知幾多億年前的過去!!!**
你再唔係睇倒"一蟬一蟬小星星" ...而係睇住成個宇宙的中心點!!!***

I was really glad that I get to reconnect with all these again. 但最最最開心嘅係同my fellow travellers絰歷佢地嘅第一次天文大感動 (and 睇流星)!!!

後記: 返到香港後,佢地仲自發了去睇八月太空館的宇宙大爆炸!!好恩慰啊!!



------------------------------------------------------------------------------
天文小百科footnotes:

* - 菲律賓是在地球的腰帶上(i.e.赤道),so when we thought we were "lying" on the ground, we are actually "打直"咗個播

** - 咁啲星球好遠好遠嫁麻,9999億光年咁遠家麻...我地呢一刻見到嘅image其實係佢地9999億年前嘅樣囉!

*** - 銀河咁多星係因為嗰個方位係Big Bang嘅爆炸plane/axis!!! TIME begins there. EXISTENCE begins there. the UNIVERSE begins there. and you can actually perceive it with your NAKED EYES gor lor. it's SUCH a humbling exercise dude.

8 comments:

Jenna Michelle said...

wahahhaha... I really like how you "忍唔住唱咗佢(i.e.呢種情懷)出嚟:

...但願你~~~容我接近~你更多~~~
誰預算~~~情愛這樣~難捉摸~~
Wow Oh No~~~~"

Ho jeng!! Ho Diane!!! Almost Jenna-ish too =P

"忽然間...
你唔係瞓喺的沙度而係俾個地球打直吸住喺度...
你唔係望住現在...而係望住唔知幾多億年前的過去...
你再唔係睇倒"一蟬一蟬小星星" ...而係睇住成個宇宙的中心點!!!"

Ho 蟬 wor!!! The universe is full of wonders~ oh~~~~

DOUBLECHIN™ said...

我都係想quote呢句蟬野. 睇完呢個post, 我終於敢大聲承認自己既IQ真係好低好低... 尋找100%林拔嬌男孩之旅途又忽然變得很崎嶇... T_T

diane said...

haha...其實又唔蟬又唔romantic
it's all GEEKY science that i'm talking about.

不如你地都去睇太空館嘅宇宙大爆炸啦!

(...lemme add some footnotes 2night sin~)

DOUBLECHIN™ said...

你做旁白就睇~

Anonymous said...

係啦~ 我真係覺得袋山你個人真係好多才多藝呀! 果段咩地球既中心我都重明白, 但係一去到其實我們望住唔知幾多億年前的過去...真係一頭霧水@_@

太空館我都好耐無去過啦, 咁不如我地約埋一起去, 跟住你坐起我地中間旁白0羅, 好無?!

Anonymous said...

wahahhahaha diane yeung.... so when are we going to Space Museum for the BIg BANG show.

man i miss boracay
i miss massaging on the beach
i miss snorkelling
i miss the food there
i miss island hopping
i miss the stars there
i miss everything there! fack!

--jan choi

diane said...

HO. watch out for the next facebook event guyz.

chinKerbella said...

can u enlarge 你段天文小百科, 亞婆老花. 睇唔到