Monday, July 30, 2007

不能(在吃蛋糕前)說的秘密



*詭異的音樂*

究竟呢個蛋糕係咪買定係整嘅呢?
點解for Jenna 嘅蛋糕會係同Diane個blog一樣顏色嘅呢?
點解原本無絲帶...又變咗有絲帶呢?

*詭異的音樂越來越高音!激昂!大聲!*
*女人遠處尖叫聲*
*玻璃玻碎聲*



*寂靜*

(低沉的女聲) 就等我今日同大家解開呢個謎...




其實我用咗...



樓下買的忌廉蛋糕一個
Icing of your favorite color (which is white and green for me)
食用銀珠珠波
愛心大大顆
無法可修sick的一對手

同埋...

多用途tweezer一雙! (請留上圖右下角)是用來夾銀珠珠波的啊!

muahahakakakKKAKAKKAKKAK


睇大家食得幾開心!
只希望大家無肚痛啦~
支tweezer跟咗我好耐架啦,真係好多用途好好幫手架jackkk~

7 comments:

Jenna Michelle said...

Diane, how many time do I have to tell you "I LOVE YOU"?!!!!! That's exactly why I love you so much! You accomplished my wildest idea! Baking a cake for your loved ones and you really did it! For MEEE~~~ You're the first person to "bake" me a cake! You're so romantic~~~~ May I use the golden quote "you make me feel so high~~~" XD

We're all fine. Nobody got sick from eating your cake! It was LOVELY~ heheee... It's probably Lesley & Samson's Tai O story that made us sick, not your cake!

DOUBLECHIN™ said...

無法可修飾的一對手, 帶出溫暖永遠在背後! you're a family to many ppl around u! :'( 雖然唔係我生日但都感動到想喊! 原來全部珠珠都是你一手一tweezer加上去!! 雖然我唔肯定果d係食用珠珠, 因為硬到痴筋, AND 果個tweezer明明係上次在lesley個studio內我們用來幫你......的.... @_@ 但真的好用心, 我想代jenna錫死你!!!

diane said...

其實我係預咗俾你地唾罵架wahhahahaah...

除咗photoshoot嗰次,仲有預備for boracay trip leh! *後母般的奸笑*

Jenna Michelle said...

"不能(在吃蛋糕前)說的秘密" 就是你的萬能tweezer~~~~~~~

DOUBLECHIN™ said...

即係只有在大時大節前你先會用, 其他時候係野性加原始! ooooh we luv it!

Anonymous said...

我個鬼故都唔係咁驚0庶~~ 恐怖得過果條唔知0係邊度來既絲帶甩色?!

不過我想問果次你在我店用果個萬用tweezer唔係我既咩? 如果真係呢個...>()<

diane said...

拉士妮,

我會俾我嘅讀者有幻想的空間...