Thursday, July 19, 2007

我們奢華的着草故事 - Day 1

時間:2007年暑假的開始
地點:Boracay, The Philipines
人物:正菜fxxkfacecon con, 我

晨早起來,收音機一扭開便是Hotcha的<不要防曬>,好貼題啊~ 我當係個天點俾我聽嘅。
搭着的士來到了"蔡小姐"樓下,成個醒曬皆因看更竟然是一個類似Steven的物體(Boy屎嗰個)... 從末見過如此青春靚仔陽光男孩的看更!
雖然被老豆的颱風天文圖和好consistent的黑雨預測搞到好擔憂,但係以上呢兩件事話俾我知,一切咀咒都巳解除,美好旅程從此開始...



去長灘島其實都幾長途拔涉,considering the fact that we are "just" going to a beach and there are couple alternatives closeby, e.g. Phuket, Lombok:-

Hong Kong >>> Manila >>> Kalibo >>> Boracay


That's like 一程車兩程飛機一程車兩程船再加一程tricycle,我朝早八點八離開屋企門口,夜晚六點幾先到酒店check in。不過四個八婆,浩浩盪盪,無啤牌無nds時間一樣話咁快就過。最尾的兩程更是在微雨下進行,電油氣味夾雜着雨水味青草味... 我一面看着泥濘淺到腳趾蓬中,一面幻想白己做了天大的壞事... 正在着草中。

酒店是Asya Hotel 我地訂佢貪佢夠新。的的式式,Facilities就冇乜(a pool and a business center),但幾靚,啲staff都好friendly。Location-wise, it's 2 minutes walk from the beach with 一檔地道串燒 along the way.

求其食咗啲野,就雞咁腳趕去Mandala Spa 。這個是朋友介紹的,在很多旅遊雜誌及網站都會提及,好似好勁咁,最出名係佢個Princess Treatment,歷時四粒鍾,由頭同你做到落腳,盛惠USD199。我們在香港已訂好了時間,瑪連娜做Signature Massage,我做All-natural facial。Con Con and 正菜則到了酒店介紹的Bora Spa做massage同mango body wrap。做後感:不外如是,個人認為香港spa都好好。

回到酒店,趕忙換衫,只因今晚是Saturday Night!!! 究竟一個真正的賓賓週末係點嘅呢?

Juice Bar - 又係朋友介紹的,可惜off season 閂咗for renovation添。問一問人,原來10月才是旺季。

Reggae Bar (a.k.a. Pom Bon / Pat's Cafe) - 唔知點解呢間野可以咁多個名,應該係灘上唯一坐滿人的一間,露天live music燭光... chill到爆。鋪坐下,神奇的事發生了,鼓 + 結他 + bob marley + green day + bennetton people...時光開始倒流...倒流到英國中學時的草地上,恍惚我根本從末離開過Llantwit Major。我決定拍下這個神奇的時空扭曲:

(facebookers, see original post for video embeds)


(To be continued)

4 comments:

DOUBLECHIN™ said...

yay~ 好鐘意你段時光扭曲!!! 好似去左survivor入面的tribes~

and i luv this line, "我一面看着泥濘淺到腳趾蓬中,一面幻想白己做了天大的壞事... 正在着草中。" 好生動, 令讀者完全投入了你的著草故事中...

Jenna Michelle said...

Title 不如改為 "我們奢華的着草故事" 呀!

大N,你寫嘅BLOG越來越有HEART! 熱切期待Day2嘅發展!

jan choi said...

I'm awaiting for Part 2... fai d fai d

Anonymous said...

baghill, 真係唔睇唔知原來你係識咁多中文字架!! 而且d文筆都唔錯呀!! 我好想快d睇到part 2呀。